EF Language and Culture camp? NEITAKK

Nå har jeg altså vært på denne campen i 10 dager. Hadde jeg hatt muligheten til å få igjen pengene og reise hjem, så hadde jeg gjort det! Et mer uorganisert og rotete opplegg skal man lete lenge etter. Maten er så vond og ekkel at nesten alle har begynt å kjøpe sine egne måltider. Lærerene er frekke og henger ut enkeltpersoner foran hele klassen. Vi får aldri vite noe før et par minutter før det skjer. Vaskedamene og security vaktene er kjempefrekke. Mange får sjeldent nye håndkler, og det er ikke alle rommene de gidder å gå innom en gang. Og dette har jeg betalt 10.000kr for? sykt.

Campen arrangerte en «disco» for et par dager siden. Men siden dagene er så utrolig lange så ville jeg og de andre jentene gå hjem til campuset for å legge oss, klokken var da rundt 10. Utrolig nok ble vi nektet det. Vi fikk ikke gå og legge oss, og vi måtte vente 40 minutter på en lærer. Når dagene starter så tidlig som her, så synes jeg det blir umenneskelig at de skal tvinge oss til å være sent oppe også.

Jeg gleder meg bare utrolig mye til å reise til vertsfamilien! De virker så utrolig koselige! Kun seks dager igjen. Og til dere som tenker på å bli med på Language and Culture camp i England, dropp det. Jeg sier ikke at EF er dårlig, og jeg sier heller ikke at alle campene er dårlig. Det jeg sier er at på denne campen, med disse lederne, og på dette stedet, så er det UTROLIG DÅRLIG. Det eneste jeg gruer meg til er å reise fra alle de flotte menneskene jeg har møtt her! Hadde det ikke vært for de, så hadde jeg reist hjem. Og heller reist tilbake når jeg skulle til vertsfamilien. Når man har betalt så mye penger som det vi har, så synes jeg vi fortjener rene håndkler, god mat og et personal som værtfall later som at de liker deg.

Men jeg skal ikke bare klage, jeg har også hatt det veldig fint her og stedet vi bor på er helt fantastisk flott. Vi jentene koser oss masse i byen, på turer, på puben og overalt. Kommer til å savne dere alle sammen! England er et utrolig fantastisk land! Og jeg har allerede forelsket meg i det. Men jeg savner fortsatt LoveNorgeLove!

Legg igjen en kommentar